12 Ekim 2012 Cuma

Sana ne kadar küfür etsem az.  
Sizi bir yerden gözüm ısırıyor. Hayatımı sikmiştiniz. Hatırladınız mı?
Sahi unuttun mu sen? 
Unutmasan gelir miydin? 
Tanıyorum ben seni. Gelmezdin. 


Ama ben çok yoruldum. 
Biraz dinlenirsen belki. 
Belki. 
Düşünüyorum, düşünüyorum. Bir yere varamıyorum.
Gitmem lazım. 
Biraz daha kal. 
Elimde olsaydı gitmezdim. 
Gitme.

Çok acıyor. Çok fazla. 
Hayır yardımcı olmuyorsun.
Geri gelmelisin. 
Ben ne yapacağımı bilmiyorum ama sen yanımda olursan.
Belki.
Bilmiyorum.
BEN JACK'İN ÜZGÜN TARAFIYIM.
Sen benim hiçbir şeyimsin.
Her şeyim olabilirdin.
İsteseydin.
İstedin. Olmadı. Neden?
Bana biri açıklasın.
Ya da boşverin.


Sen olmalıydın. Biz mutlu olmalıydık. 
Hak etmiştik.
"2 yıl oldu biteli, unutamıyorum" dememeliydim kimseye.
Sen yoksun, biz mutlu olamadık, her önüme gelene unutamıyorum diyorum.
Dememeliyim.
Belki. 
Burda hayat çok zor.
Sen olmadan her şey zor.
Ben olmadan da zor mu?
Beni hatırla.
İki buçuk yıl -bastırarak söyledim- 
İki buçuk yıl ne çok şey paylaştık senle.
En ufak şeylerde bile.
Hatırla.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder