15 Ocak 2013 Salı

Fizy'deki listelerime bi bakınca en uygun fon müziğinin bu olacağına karar verdim. 

Bu da alternatif olabilir.

Benim favori fon müziğim bu ama.


Şimdi kusura bakma -ve kızma- da sıçarım ben böyle işe, sevgili takipçi.
Sinirlensem mi, üzülsem mi yeminle anlamadım.

 Önce olayı anlatayım sonra isyan edeyim haklısın.

Fazla bi depresif manyak imajı çizcem ama bu aralar kimi sevsem gidiyor takipçi.
Sevmemeye yemin etmeme bu kadar -baş parmağımla işaret parmağım çok yakın birbirine- kaldı.

Haksız olduklarım var. 
Sinirle abuk sabuk konuşup kalbini kırdıklarım var.
Haklı olduğum halde alttan alıp özür dilediklerim var.
Pişman olmasam da keşke yapmasaydım da böyle olmasaydı dediklerim de var.- Bi cümlede en fazla kaç tane "de" kullanabilirim diye sordum kendime.-
Ama hiç birinde bırakılıp gitmeyi hak etmedim. 
Yemin ederim hak etmemiştim.
O kadar kötü bi şey yapmadım ki.
Ama verdiğim değerin karşılığında tek aldığım HİÇ.

O kadar kötü biri miyim ben takipçi?

Son bir yıldır kaybettiğim insanların haddi hesabı yok. 
Dönüp bakıyorum, biri gitmiş ben üzülmüşüm, diğeri daha beter defolup gitmiş ben yine üzülmüşüm, öteki 90'dan çakmış topu bana, öyle bi gitmiş ki üzülememişim bile şaşkınlıktan.

Asıl tıkandığım nokta şudur ki; lan adam zaten umursamıyor ki gitmiş. Ben ne halt etmeye arkasından üzülüyorum?!
Tutamıyorum ki, boşver deyip kapatamıyorum ki konuyu.
Keşke yapsam ama.
Bi de adam öyle bi takmıyor ki bikaç gün önceki tartışmadan sonra mesajlarıma cevap alamayınca gittiğini anlıyorum. 

İnsan ilişkileri konusunda çok kötü olduğum doğrudur fakat karşıma çıkanlar da o kadar mükemmel insanlar değilmiş.

Bu şekilde devam ederse ama başlarım böyle işe deyip kedilerimle tek başıma ölme kararı alabilirim.




Hala okumaya devam ediyorsan  -etmiyorsan da bi şey değişmez- seni seviyorum sayın takipçi. Hala seninle paylaşmak istediğim şeyler var. Daha yazacak çok şey var. O yüzden kendine dikkat et olur mu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder